شاید برای شما مفید باشد تفاوت بوتاکس و میکروبوتاکس

تفاوت بوتاکس و میکروبوتاکس

جوانسازی پوست با تکنیک مزوبوتاکس یا میکرو بوتاکس می تواند یک درمان مفید برای کم کردن چروک های صورت و جوان کردن پوست به حساب بیاید جوانسازی پوست با تکنیک عالی بوده‌است روش بسیار ساده موثر و سریع می باشد. امروز درخواست تنها جوانسازی پوست با تکنیک مزوبوتاکس بسیار افزایش پیدا می‌کند و این موضوع …

جوانسازی پوست با تکنیک مزوبوتاکس یا میکرو بوتاکس می تواند یک درمان مفید برای کم کردن چروک های صورت و جوان کردن پوست به حساب بیاید جوانسازی پوست با تکنیک عالی بوده‌است روش بسیار ساده موثر و سریع می باشد.

امروز درخواست تنها جوانسازی پوست با تکنیک مزوبوتاکس بسیار افزایش پیدا می‌کند و این موضوع باعث می گردد که افرادی که قبلاً با بوتاکس تحت درمان قرار بگیرد به خواهند بدانند تفاوت بوتاکس با میکروب در چه چیزی است در این مقاله قصد داریم در رابطه با تفاوت این دو اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادهیم.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم مطالب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

تفاوت میکرو بوتاکس با بوتاکس در این است که تکنیک میکرو بوتاکس باعث شل شدن پیچ های سطحی عضله ها می گردد و نتیجه کاملاً طبیعی را به وجود می‌آورد و در صاف کردن پیشانی و منافذ پوست تاثیر مثبتی می گذارد.

جوانسازی پوست با تکنیک مزیت بسیاری را به وجود می‌آورد که ماهیچه ها شکل طبیعی خود را حفظ نمایند و اگر میزان بوتاکس کمتر از مقدار باشد که سبب فلج شدن کل عضله آنها شود و حالت غیرعادی برای آنها به وجود بیاورد.

میکروبوتاکس به صورت تزریق هایی با سوزن های بسیار ریز که به آن ها میکرو گفته می‌شود، انجام می‌گیرد و برای تاثیر گذاشتن بر روی غدد چربی غدد عرق و لایه ‌های سطحی عضلات صورت استفاده می‌کنند.

توکسین نام تجاری دیسپورت هست که برای این تزریق بسیار مناسب میباشد درمان و بوتاکس با غلظت رقیق شده بوتاکس بیشتر از کاربرد های سنتی تزریق ‌های بوتاکس مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالعه بیشتر:  هفته سی و دوم بارداری

اکثر افرادريال جوانسازی با ظاهری طبیعی را انتخاب می نمایند مزوبوتاکس یا میکرو بوتاکس باید به آرامی و به طور مساوی انجام گیرد و سپس بوتاکس نتایج طبیعی و بدون فلج عضلانی شدید را به وجود می آورد.

درگذشته تزریق بوتاکس های سنتی به سمت پیشانی باعث بالا رفتن غیر طبیعی ابرو و عدم توانایی فرد در حرکت دادن پیشانی و نشان دادن انسان ساز و حالات مختلف آنها می شد ولی تفاوت میکرو بوتاکس با میتوان با بوتاکس به همین علائم اشاره کرد که زیبایی پیشانی محسوب می گردد.

ولی فرد می تواند حرکت دادن پیشانی اش تسلط داشته باشد درگذشت تزریق ژل و بوتاکس زیر چشم برای از بین بردن چین و چروک ها ممکن بود به سرعت پیش از حد پیش بیاید که سبب بسته شدن کیسه های زیر چشم افتادگی آن ها می شد.

ولی تفاوت میکرو بوتاکس در این است که هیچ عوارضی برای فرد به همراه ندارد و چروک های زیر چشم را به صورت موثری و چشمگیری از بین می برد در منطقه مثل گردن میکرو بوتاکس در پوست توزیع خواهد شد و باعث صاف شدن چروک های افقی گردن و به وجود آمدن اثر لیفت خط فک می شود.

تفاوت آنها زیاد است تفاوت میکرو بوتاکس  این است که  عوارض کمتر ی  را برمی گردد همچنین به دلیل کمتر بودن غلظت توپسین در روش میکرو بوتاکس ظاهر فرد طبیعی می‌شود و حفظ خواهد شد تا بعد از تزریق و آسانی میتوان صورت خود را در حرکت بدهید و با زیبایی طبیعی در صورت تان ایجاد کنید.

مطالعه بیشتر:  پریود در بارداری

بوتاکس در واقع یک نام تجاری برای تزریق نوروتوکسین ها و در درون عضلات پوست می باشد.

با تزریق این ماده عضلات ضعیف می شود و یا دچار شل شدگی می‌گردند بنابراین شروع های به وجود آمده در زمان لبخند زدن به خوبی شکل نخواهد گرفت و به عوامل متعددی بستگی دارد که از آنها می توان و قوی بودن عضلات صورت مرحله چروک های ایجاد شده و همچنین میزان مراقبت های بعد از عمل اشاره نمود.

میکرو بوتاکس از میزان کمتری بوتاکس استفاده می‌کنند و تزریق می شود رقیق است این دارو در درمان و در منطقه اصلی شروع هزینه می گردد در این روش هدف صورت انتخابی گزارش می شود که در نتیجه آن علاوه بر مدرمان شدن اثر صورت، چین و چروک ها و جای جوش هایی کلاژن سازی پوست هم کمک می‌کند و در جوانسازی پوست تاثیر فوق العاده همه جا می گذارد.

در میکرو بوتاکس منطقه خاصی از پیشانی تزریق صورت می گردد.

برای خط خنده و  غدد عرق چربی منطقه مقدار افتادگی منافذ بزرگ برای صورت جای جوش و اسکار ها هم قابل تزریق هستند.

همچنین از تزریقات مختلفی می توان برای چین و چروک های قسمت مختلف پوست گردن و  صورت و دست ها هم استفاده نمود.

تزریق بوتاکس به صورت کاملا بسته می باشد حالت حرکات صورت طبیعی تر است و چهره حالت نرمال تری به خود می‌ گیرد این از مزایای اصلی میکرو بوتاکس هست که در مقایسه با تزریق بوتاکس میتوان عنوان کرد.

اصولا عضلات درگیر در ایجاد اشکال مختلف در صورت را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و چهره شما با استفاده از بوتاکس حالت پلاستیکی و غیر طبیعی به خود می گیرد.

مطالعه بیشتر:  رفلاکس در کودکان

فواید استفاده از روش میکرو بوتاکس

فواید استفاده از روش میکرو بوتاکس
فواید استفاده از روش میکرو بوتاکس

به گفته پزشکان میکرو بوتاکس فواید بسیار زیادی دارد که می توان به روش درمان بسیار سریع نتایج کاملا قابل مشاهده بعد از یک دوره درمان درمان نسبتا طولانی صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد.

که در پی استفاده از میکروبوتاکس، نیاز به استراحت بعد از درمان وجود ندارد علاوه بر تمامی وضعیت که گفته شده است، تقریبا بلافاصله بعد از درمان می توان فعالیت های تان را ثبت کنید و نیازمند مراقبت‌های خاص بعد از درمان نیست.

روش انجام میکرو بوتاکس

روش انجام میکرو بوتاکس
روش انجام میکرو بوتاکس

به گفته پزشکان انجام میکرو بوتاکس اول باید پیشانی و محل تزریق  به واسطه یک پزشک مورد بررسی قرار بگیرد و  نوع پوست شما سنجیده شود و میزان نیاز آن به میکرو بوتاکس را آنالیز کن.

د در صورت نیاز پیش از انجام عمل پوست را به واسطه مواد بی حس کننده موضعی بی‌حس می‌کند و بعد از آن عمل تزریق را آغاز می‌کند از اینکه بوتاکس میتوان به جهت درمان چین و چروک های زیر چشم و اطراف آن به دلیل شل شدن پوست استفاده کرد و به خوبی این معضل را م یتوان درمان کرد با کمترین درد و هزینه انجام می شود.

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر