شاید برای شما مفید باشد علت تغییر شکل و بزرگ شدن لابیا ها

علت تغییر شکل و بزرگ شدن لابیا ها

علت تغییر شکل و بزرگ شدن لابیا ها برای اندازه لابیا ها نمی ‌توان استاندارد خاصی را مد نظر گرفت اما افرادی که قدشان بیش از حد بزرگ است احتمال اینکه لابیا هایشان بزرگ باشد زیاد است. بسیاری از افرادی که مشکل عوامل بهداشتی رعایت نمی کنند احتمال تغییر شکل و بزرگی لابیا ها در …

علت تغییر شکل و بزرگ شدن لابیا ها

برای اندازه لابیا ها نمی ‌توان استاندارد خاصی را مد نظر گرفت اما افرادی که قدشان بیش از حد بزرگ است احتمال اینکه لابیا هایشان بزرگ باشد زیاد است.

بسیاری از افرادی که مشکل عوامل بهداشتی رعایت نمی کنند احتمال تغییر شکل و بزرگی لابیا ها در ان ها بسیار وجود دارد.

شکل طبیعی واژن لابیا باید به اندازه ای باشد که لابیا های بزرگ و لابیا های کوچک در دهانه اطراف واژن قرار بگیرد و قسمت واژن را به صورت کامل بپوشاند.

همچنین لابیا های مینور و ماژور باید چند سانت باشد و افراد نباید این انتظار را داشته باشند که شکل و اندازه لابیا هایشان با لابیا‌های دیگران یکسان باشد بلکه به دلیل مشکلاتی و عواملی باعث تغییر شکل اندازه لابیا ‌ها می ‌شود.

ما امروز در این مطلب می خواهیم شما را با هایپرتروفی لابیا و علت تغییر شکل لبه های واژن اختلال هورمون ها علت نامتقارن بودن لبه های واژن چگونگی لابیا های کوچک اشنا کنیم برای اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می کنم که متن زیر را تا انتها بخوانید.

آیا هایپرتروفی لابیا مینور طبیعی است

همان طور که می دانید و در بالا به آن اشاره شد استانداردی برای اندازه لابیا های بزرگ و کوچک وجود ندارد اما بزرگی ‌واژن برخی اوقات طبیعی نیست و با پوشیدن لباس های تنگ و پیاده روی بیش از حد باعث بزرگ شدن بیش از حد لابیای مینور می شود و باعث می گردد که مسیر ادرار منحرف شود.

مطالعه بیشتر:  اطلاعاتی در مورد کلیتوریس

واژن به صورت کامل تمیز نشود باعث به وجود آمدن عفونت های مختلف می ‌شود.

درد و سوزش موقع رابطه جنسی افزایش پیدا می کند باعث شکل نازیبا و نامتقارن در بدن می ‌شود باعث بالا رفتن تورم لابیای مینور می شود.

علت تغییر شکل لابیا های واژن

تغییر شکل لابیا
تغییر شکل لابیا

علت تغییر شکل لابیا ‌های واژن به دلایل مختلف ممکن است اتفاق بیفتد بعضی از دختران و بانوان به صورت ارثی و ژنتیکی ممکن است دارای لابیاهای بزرگتر باشد اما عوامل مختلف باعث تغییر شکل لابیا ‌ها می ‌شود از جمله می‌ توان به بلوغ دختران نوجوان اشاره کرد.

افرادی که به بلوغ دختر می رسند باعث می شود که لبه های واژن تغییر پیدا کند.

تغییرات هورمونی به صورت کلی باعث تغییرات بسیار زیادی در اندام های جنسی افراد می ‌شود برخی از دختران ممکن است هورمون های بدن شان بیش از حد ترشح شود.

که باعث تغییراتی در فرم لابیا ها می شود اختلالات هورمونی زنانه باعث ایجاد لابیا های بزرگ می‌ شود همان‌طور که می‌ دانید در بدن بانوان مقدار هورمون مردانه وجود دارد.

اگر هورمون مردانه در بدن زنان بیش از حد رشد کنند باعث ایجاد لابیا های بزرگ در بدن می شود که در نتیجه باعث تغییر شکل هورمون های مردان می ‌شود.

همچنین هورمون ها به دلیل رسیدن به سن یائسگی زودرس و پریود زودرس و کاهش سطح هورمون ‌های استروژن باعث اختلالاتی می ‌شود.

بارداری و زایمان های متعدد یکی دیگر از عوامل اصلی در تغییر شکل لابیا‌ها هستند که باعث می ‌شود ناحیه واژن دچار تغییراتی ایجاد شود.

افرادی که به صورت ناگهانی و شدید دچار تغییر وزن می شود و به چاقی و لاغری مبتلا می‌شوند دارای تغییرات وزن شدید هستند بنابراین لابیاهای آنها به صورت زیادی باعث شل و آویزان شدن آنها می شود.

از دست دادن ذخیره چربی یکی از عوامل اصلی برای تغییر در لابیا ها است. افرادی که بیش از حد لاغر می‌شود باعث می‌شود که چربی اضافه که در واژن وجود دارد خالی شود و آنها باعث می‌گردد که موادی به واژنشان تزریق گردد.

مطالعه بیشتر:  بلوغ زودرس در پسران و دختران

چگونه لابیا‌ها را کوچک کنیم

تغییر شکل لابیا
تغییر شکل لابیا

امروزه روش های مختلف برای کوچک کردن لابیا ها وجود دارد یکی از این روش‌ ها جراحی لابیاپلاستی است که با استفاده از جراحی عمل باز صورت می گیرد.

در این روش لبه های مختلف دستگاه تناسلی را به هم می دوزند و سپس قسمت اضافی را برش می دهند.

این وسیله با استفاده از لیزر مونالیزا انجام می‌گیرد. برای درمان لابیا های بزرگ بهتر است از لیزر مونالیزا استفاده شود و کاملا بدون درد و بی خطر است و معمولاً در مطب ‌ها و کلینیک‌ های بهداشتی صورت می‌گیرد و در اتاق عمل انجام می‌گیرد.

بنابراین روش های مختلف برای عمل لابیاپلاستی وجود دارد که افراد با توجه به نیاز شما از آن استفاده می‌کنند بهتر است برای اینکه از چه روش استفاده کنید آن را زیر نظر پزشک انجام دهید و پزشک با توجه به ضخامت پوست پیشنهاد می کند که از جراحی استفاده شود.

تفاوت جراحی لابیاپلاستی با لیزر

تفاوت های مختلف بین جراحی لابیاپلاستی و لیزر لابیاپلاستی وجود دارد.

مدت زمان بهبودی لیزر کمتر از مدت زمان بهبودی جراحی است و تفاوت های مختلفی دارد از جمله لابیاپلاستی جراحی به صورت عمل باز در اتاق عمل و بیهوشی استفاده می ‌شود.

اما لیزر مونالیزا در مطب انجام می گیرد و نیاز به دوره نقاهت نیست. اکثر افرادی که تصمیم به لابیاپلاستی دارند معمولاً به صورت همزمان ان را انجام می دهند.

بنابراین اگر می‌خواهید علاوه بر زیباسازی لابیاها به سفید کردن واژن بپردازید بهترین روش این است که آن را همزمان با هم انجام دهید.

انجام لابیاپلاستی به چه روشی بهتر است

نظر بسیاری از پزشکان متخصصان در زمینه لابیاپلاستی آنها پیشنهاد می کنند که استفاده از لیزر یکی از بهترین روش ها است که به صورت دقیق و ظرافت بسیاری صورت می‌گیرد.

مطالعه بیشتر:  هفته چهارم بارداری

افرادی که بیش از حد لابیا‌هایشان بزرگ است معمولاً باید از عمل باز استفاده کند ولی اگر می خواهید جای زخم و بخیه نماند بهتر است از لیزر استفاده کنید.

سن مناسب برای انجام عمل لابیا

تغییر شکل لابیا
تغییر شکل لابیا

سن مناسب برای انجام دادن عمل زیباسازی لابیا‌ها از نظر جسمانی این است که آمادگی لازم را داشته باشند بهترین زمان برای انجام لابیاپلاستی زمانی است که فرد به سن بلوغ برسد و ۱۸ سالگی را با موفقیت به سر گذرانده باشد.

اگر زیر ۱۸ سالگی عمل لابیا انجام گیرد باعث می گردد که شکل اولیه ان برگردد زیار عوامل مختلف ممکن است وجود داشته باشد که باعث بزرگی لابیا‌ها شود در سن بلوغ امکان بزرگتر شدن لابیا ها وجود دارد.

جراحی زیبای همزمان با لابیاپلاستی

بیشتر افراد این سوال برای شان پیش می آید که آیا امکان انجام دادن جراحی زیبایی واژن با جراحی های دیگر وجود دارد؟ در واقع در پاسخ به این سوال باید این را گفت که باید زیر نظر پزشک صورت گیرد.

اگر پزشک شما بسیار ماهر باشد امکان تزریق چربی به واژن و ترمیم ان وجود دارد.

گاهی اوقات لابیاپلاستی به صورت تنهایی انجام می گیرد و گاهی اوقات عمل های زیبایی مثل تنگ کردن قسمت واژن و ترمیم پرده بکارت همزمان با عمل لابیاپلاستی صورت می‌گیرد بنابراین برای انجام این کار بهتر زیر نظر پزشکی متخصص صورت گیرد.

عمل لابیاپلاستی و تاثیر ان بر حس جنسی ناحیه کلیتوریس

افرادی که معمولاً  لابیاپلاستی را انجام می دهند به این فکر می کنند که اگر این عمل صورت می‌گیرد میزان رابطه جنسی شان کم می ‌شود و دیگر از رابطه جنسی لذت نمی برند.

در پاسخ به این سوال باید گفت که کاملاً اشتباه است با عمل لابیاپلاستی بسیاری از عصب ها تحریک می گردد و باعث می‌ شود که فرد لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرد.

اگر لابیا ها بیش از حد بزرگ باشد باعث ایجاد ترشحات زرد رنگ از قسمت واژن می گردد که بوی بد به همراه دارد و فرد باید هر روز لباس های خود را تعویض کند اگر از لباس زیر پلاستیکی استفاده کند باعث می شود که بوی بد آن چندین برابر شود و فرد بسیار اذیت شود.

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر