شاید برای شما مفید باشد ترمیم پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت پارگی و از بین رفتن پرده بکارت یا همان هایمن در برخی از کشورها و فرهنگ ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. پرده بکارت در واقع اقشار ظریفی است که دور تا دور دهانه مهبل را پوشانده است و باعث می گردد که از به وجود آمدن عفونت در قسمت تناسلی …

ترمیم پرده بکارت

پارگی و از بین رفتن پرده بکارت یا همان هایمن در برخی از کشورها و فرهنگ ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

پرده بکارت در واقع اقشار ظریفی است که دور تا دور دهانه مهبل را پوشانده است و باعث می گردد که از به وجود آمدن عفونت در قسمت تناسلی بدن بانوان جلوگیری کند.

برخی از افراد به دلیل انجام اقدامات و فعالیت های مختلف دچار پارگی و آسیب می ‌شوند. بنابراین برای چند ماه است که پرده بکارت آنها سالم باشد و به مراکز ترمیم پرده بکارت مراجعه می‌کند.

امروزه مراکز بسیار زیادی به کار ترمیم ‌پرده ‌بکارت می پرداخته اند در ادامه می خواهیم شما را با عوامل موثر در پارگی پرده بکارت روش های ترمیم پرده بکارت کپسول ترمیم پرده بکارت و ترمیم پرده بکارت با گیاهان دارویی آشنا کنیم.

برای اطلاعات بیشتر راجع به ترمیم پرده بکارت این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

عوامل موثر در پارگی پرده بکارت کدام است

پارگی پرده بکارت معمولاً هنگامی که چیزی وارد دهانه مهبل میشود اتفاق می‌ افتد.

معمولا هنگامی که جسم سخت و خارجی به ‌صورت ضربات پی در پی در این قسمت وارد می شود فرد درد و خونریزی فراوانی تجربه می‌کند و باعث می ‌شود که پرده اش از بین برود.

افراد که رابطه جنسی شان همراه با دخول آلت تناسلی است آنهایی که اعتیاد به خود ارضایی دارند و جسمی سخت را وارد واژن می کند.

آنهایی که جراحی های بسیار سنگین در قسمت لگن انجام می دهند افرادی که تصادف کرده اند و قسمت ضربه های فراوانی به لگنشان وارد شده است افرادی که مورد تجاوز جنسی وحشیانه قرار گرفتند افرادی که فعالیت ‌های سنگین انجام می دهند باعث می‌گردد که پرده بکارتشان تغییراتی کنند و از بین برود.

بنابراین عوامل مختلفی در پارگی پرده بکارت نقش دارند.

مطالعه بیشتر:  هفته بیست و پنجم بارداری

روش های ترمیم پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت
ترمیم پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت روش های مختلف دارد و معمولاً ترمیم آن به صورت جراحی در اتاق‌ عمل، سرپایی صورت می گیرد یکی از روش ها برای ترمیم پرده بکارت کپسول ترمیم پرده بکارت است که این کپسول معمولاً در تمام کشورهای جهان وجود دارد و در ایالات متحده آمریکا در داروخانه‌ها به فروش می ‌رسد.

این کپسول حاوی خون گاو است و به صورت شیاف در قسمت واژن قرار می گیرد و باعث می گردد که هنگامی که دخول اتفاق می‌افتد خونریزی ساختگی اتفاق بیفتد و شریک جنسی احساس کند که پرده پاره شده است.

ترمیم پرده بکارت با گیاهان دارویی یکی از روش های بسیار مهم است که با استفاده از گیاه مارایانا استفاده می شود.

باعث تنگ کردن دهانه واژن می شود جلوی عفونت واژن را می‌گیرد از به وجود آمدن قارچ در واژن جلوگیری می‌کند بوی نامطبوع واژن را از بین می ‌برد.

باعث متعادل سازی ترشحات می گردد باعث بالا رفتن ترشحات جنسی در بانوان می شود روش استفاده از این گیاه به این گونه است که یک پیمانه گیاه مارایانا را در داخل ظرف ریخته سپس بر روی آن می نشینید و بعد از 10 دقیقه احساس می‌کنید که خشک شده است و سپس مایع باید زلال باشد و مدت ۱۵ دقیقه در قسمت لگن بنشینید باعث ترمیمم سازی بکارت می شود.

ترمیم پرده بکارت به روش جراحی یکی از بهترین کارها است که باعث می گردد محافظ دهانه واژن به یکدیگر متصل کرد در این روش فرد با کمک پزشک به دوختن پرده و ترمیم آن می پردازد. این جراحی نقاهت خاصی ندارد و بعد از گذشت یک تا دو روز به فعالیت ‌های خود می ‌پردازد.

عوارض بعد از ترمیم پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت
ترمیم پرده بکارت

سرگیجه احساس استفراغ و حالت تهوع و احساس درد در قسمت واژن خونریزی های بیش از حد ترشحات غیر معمول التهابات و عفونت از جمله عوامل و عوارض این عمل هستند.

زمان مناسب برای ترمیم بکارت

زمان مناسب برای ترمیم بکارت وجود ندارد و هر فردی که می‌خواهد هایمن را ترمیم کند در هر زمانی می‌ تواند اقدام به آن کند اگرچه هر چقدر زودتر انجام بگیرد و سن فرد کمتر باشد احتمال محکم شدن و بادوام شدن پرده بیشتر است.

مطالعه بیشتر:  هایمن چیست؟

آیا ترمیم بکارت قابل تشخیص است

بله ترمیم بکارت قابل تشخیص می باشد باعث می گردد که باقی ماندن اثرات جراحی در لبه های واژن و درون مهبل صورت بگیرد و فرد جراح و متخصص زنان و زایمان با دیدن آن می فهمد که این پرده دوخته شده است یا نه.

ترمیم بکارت پزشکی قانونی

برای معاینه ترمیم بکارت پزشک قانونی دریافت گواهی سلامت در بیشتر خانواده های ایرانی و کشورهای خاورمیانه ای بسیار رایج است برای انجام این کار بهتر است به پزشکی قانونی مراجعه شود.

پرده بکارت چیست

پرده بکارت یک رینگ مخاطی شکل است که در اطراف دهانه ورودی واژن قرار گرفته است و معمولاً از جنس بافت دیوارهای داخلی است.

در بیشتر افراد دهانه ۲ سانتی متر باز می‌شود و برای خارج شدن خون پریود وجود دارد اندازه آن در افراد متفاوت است در برخی از افراد دارایی یک حفره است در برخی از افراد دارای دو حفره است.

در این قسمت اصلی دهانه واژن را می پوشاند انواع پرده های بکارت بسیار زیاد است.

پرده بکارت حلقوی ارتجاعی و غیر ارتجاعی وجود دارد که معمولاً در حین اولین دخول باعث پارگی می شود و همچنین افرادی که پارگی پرده بکارت آنها بدون خون است احساس می کنند که همسرشان باکره نبوده است و این یک تصور اشتباه است.

انواع آسیب هایی که در پرده بکارت مشاهده می شود

پارگی ممکن است با درد و خونریزی و همراه باشد و ممکن است درد خونریزی نداشته باشد بهتر است به پزشک مراجعه شود.

سائیدگی پرده بکارت ممکن است به صورت ارتجاعی باشد و پارگی رخ ندهد لبه ها به صورت جزئی از هم ثابت شود و خون زیاد اتفاق می ‌افتد پارگی پرده بکارت حلقوی دو نوع است و معمولاً با خونریزی همراه است دیگران پارگی پرده بکارت به غیر خونریزی است.

علت عدم خونریزی پس از رابطه اول در برخی از زنان چیست

در هر حالتی اگر نزدیکی با آرامش و بدون تنش باشد و زمان کافی برای عشق ورزی و مهر و محبت وجود داشته باشد دهانه واژن به اندازه کافی مرطوب باشد دخول به راحتی صورت می گیرد و همین امر باعث می گردد که خونریزی اتفاق نیفتد اگر زن بترسد یا مضطرب باشد پاهایش را جمع کند.

مطالعه بیشتر:  یبوست در نوزادان

دهانه واژن بسیار تنگ می شود و باعث می گردد که هنگام رابطه جنسی خونریزی و درد اتفاق بیفتد.

انواع پرده بکارت سالم

ترمیم پرده بکارت
ترمیم پرده بکارت

پرده بکارت علائم مختلفی دارد و در مدل‌ های مختلفی به وجود آمده است پرده بکارت حلقوی یا ارتجاعی از مهمترین و رایج ترین پرده بکارت های حلقوی است که به صورت دایره ای در مرکز واژن قرار گرفته است و ممکن است منفذ وسط آن وجود داشته باشد.

که محل قرار گرفتن آلت تناسلی معمولا به صورت حلقوی و عمودی از پرده بکارت دیواره دار یکی از مدل های بسیار شایع است که به صورت حلقوی از جنس بدن است و در باغ دو منفصل در وسط آن وجود دارد.

پرده بکارت غربالی یکی از انواع پرده های بکارت ای است که در وسط آن یک منفصل در وسط پرده وجود دارد و ورودی هایمن را پوشانده است.

سوراخ های ریز آبکش مانندی در سراسر ان وجود دارد که باعث می گردد ترشحات خون از آن از بین برود پرده هلالی در قسمت بالایی و پایینی بکارت وجود دارد و باعث می گردد که حفره های مختلفی در بدن ایجاد شود.

پرده بکارت مسدود هیچگونه منافذ در آن وجود ندارد و باعث می گردد که خون پریود یا ترشحات واژینالی از آن خارج نشود.

پرده بکارتی که مسدود است در بدن فرد درد زیادی همراه دارد و فرد در بدنش کیست های مختلفی داشته باشد.

این پرده بسیار جز پرده های خطرناک به حساب می آید و باعث می گردد که در قسمت ‌های بالاتر وارد شود افرادی که به پرده بکارت مسدود دچار هستند دارای خطر التهابات لگنی نازایی چسبندگی وجود هستند بنابراین افرادی که به پرده بکارت مسدود مبتلا هستند باید آن را درمان کند.

جنس پرده بکارت

پرده بکارت بسیار کم خونی است بدون عضله است بیشتر بافت های بدن هیچ شباهتی به آن ندارد بسیار نازک هستند سن دختران هر چقدر بیشتر شود جنس پرده بکارت ان ها سفت تر می شود و در صورت آسیب ‌دیدگی ترمیم پرده بکارت به شکل اولیه خود برمی‌گردد.

پرده بکارت در نوع ارتجاعی و غیر ارتجاعی وجود دارد با دخول کامل کار نمی شود و قسمتی از آن باقی می ‌ماند بنابراین هر چقدر سن افراد بالاتر رود جنس پرده سفت تر می شود.

تشخیص نوع پرده هایمن

افراد معمولا احساس می‌کنند که به راحتی می‌تواند پرده بکارت را ببینند اما این به این معنا نیست بلکه یکی از کارهایی که به راحتی در منزل صورت می‌گیرد.

باید توسط پزشک ماهر متخصص در پوزیشن مخصوص در تخت های مخصوص انجام شود از افرادی که به پزشک مراجعه می کنند باید قسمت ‌هایی از لگن خود را باز کند و توسط پزشکان متخصص با ابزار و وسایل لازم صورت بگیرد.

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر