شاید برای شما مفید باشد جوانسازی واژن چگونه فرآیندی است ؟

جوانسازی واژن

جوانسازی واژن چگونه فرآیندی است ؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که همه اندام های بدن می توانند بر اثر عوامل مختلف مانند افزایش سن، چاقی و لاغری و یا زایمان های متعدد مورد تغییراتی قرار بگیرند. البته شما می توانید با روش های اصلاحی و کم خطر و کم عارضه زیبایی جسمانی را به …

جوانسازی واژن چگونه فرآیندی است ؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید که همه اندام های بدن می توانند بر اثر عوامل مختلف مانند افزایش سن، چاقی و لاغری و یا زایمان های متعدد مورد تغییراتی قرار بگیرند.

البته شما می توانید با روش های اصلاحی و کم خطر و کم عارضه زیبایی جسمانی را به دست آورده و هرگونه نقص را برطرف سازید.

یکی از مهمترین اندام هایی که در بدن بانوان از اهمیت ویژه برخوردار است ناحیه واژینال می باشد.

ممکن است بر اثر عوامل مختلف مانند افزایش سن، بارداری و زایمان های متعدد قسمت هایی از واژینال دچار تغییر شکل‌ شود که شما می توانید با مراجعه به مراکز مربوطه و پزشکان متخصص عوارض و پدیده‌ های نازیبا را به راحتی برطرف سازید.

به طور کلی در عمل جوانسازی واژن متخصصان ابتدا وضعیت شخص را مورد بررسی قرار داده و بهترین راه حل را برای جوان سازی واژن انتخاب می‌ کنند.

توجه داشته باشید که راه‌ های مختلفی وجود دارد که با توجه به شدت عارضه و وضعیت جسمانی افراد انتخاب میشود تا فرد بتواند بهترین نتیجه را با کمترین میزان آسیب دریافت نماید.

انجام عمل های زیبایی و جوانسازی واژن برای چه کسانی مناسب است ؟

جوانسازی واژن
جوانسازی واژن

زمانی که شخصی برای انجام فرآیند های زیبایی در نواحی مختلف بدن به ویژه واژینال به پزشکان متخصص مراجعه می‌ کند.

ابتدا پزشکی مربوط شرایط جسمانی و سنی افراد را مورد بررسی دقیق قرار می‌ دهد و تشخیص می‌ دهد که آیا فرآیند جوان سازی واژن برای این شخص گزینه مناسبی است یا خیر.

مطالعه بیشتر:  پی آر پی تخمدان

لازم است بدانید که افراد برای انجام جوانسازی واژن باید شرایط خاصی داشته باشند تا پزشکان بتوانند این روند را برای آنها انجام دهند.

در مرحله اول متخصصان همواره بر این مسئله تاکید دارند که فرد باید سن بلوغ را به طور کامل پشت سر گذاشته باشد و رشد جسمانی او کامل شده باشد.

اما معمولاً اکثر متخصصان به بانوان توصیه می کنند که هر گونه عمل زیبایی و جوان سازی واژن را به دوره‌ های بعد از بارداری و زایمان موکول کنند.

زیرا اگر شخصی فرآیند جوانسازی واژن را انجام دهد هر گونه زایمان طبیعی و سزارین و دیگر عوامل می‌ تواند عاملی برای به وجود آمدن قسمت‌ های نازیبا در واژن شود که فرد مجبور است مجدداً جوان سازی واژن را انجام دهد.

البته باید بدانید که هرگونه بیماری زمینه ای ممکن است مانعی برای انجام جوان سازی واژن شود، به همین دلیل است که متخصصان سلامت جسمانی افراد را به طور دقیق مورد بررسی قرار خواهند داد.

مراقبت های پس از جوانسازی واژن

جوانسازی واژن
جوانسازی واژن

زمانی که شخصی برای انجام فرآیند های زیبایی مانند جوان سازی واژن به کلینیک ها و مراکز درمانی مراجعه می‌ کند.

متخصصان پس از بررسی‌ های کامل و تشخیص روش مناسب برای جوان سازی واژن به فرد توصیه می‌ کنند که مراقبت‌ هایی اصولی را به صورت دقیق انجام دهند تا بتوانند دوره نقاهت را به سلامتی کرده و نتیجه مطلوب را طی مدت زمان کوتاه به دست آورند‌.

قطعاً مراقبت هایی که پس از فرآیند جوان سازی واژن انجام میشود به اندازه اصل عمل مهم خواهد بود و تاثیر بسیار زیادی بر سلامت افراد خواهد داشت.

لازم است بدانید که اگر فرآیند جوان سازی واژن از طریق جراحی انجام شود، فرد متحمل زخم ها و بخیه هایی خواهد شد که بهبود آنها از نکات بسیار مهم شمار می‌ آید.

مطالعه بیشتر:  پلاسماتراپی و درمان زگیل تناسلی

اگر طی فرایند جوان سازی واژن هر گونه زخم و یا بخیه را تجربه کرده اید، باید بدانید که مراقبت اصولی از آنها نقش بسیار مهمی در نتیجه عمل و سلامت شما خواهد داشت.

بهتر است که از زخم های خود به خوبی مراقبت کنید تا محلی برای بروز عفونت و رشد انواع باکتری ها نباشد.

متخصصان توصیه می کنند که ضمن انجام جوان سازی واژن هرگز فعالیت‌ های سنگین را انجام ندهید، زیرا هرگونه فشار می‌ تواند آسیب‌ های زیادی به ناحیه واژینال وارد نمایند.

بهتر است که برای برقراری رابطه جنسی با پزشک خود مشورت کرده و با توجه به وضعیت جسمانی می توانید زمان انجام این فرایند را از پزشکتان جویا شوید.

به طور معمول متخصصان برای کاهش درد، التهابات و پیشگیری از بروز عفونت ممکن است مسکن ها و آنتی بیوتیک هایی را برای شما تجویز کنند که مصرف درست و به موقع آنها می‌ تواند به سلامت شما کمک شایانی کرده و نتیجه جوان سازی واژن طی مدت کوتاه تری به دست خواهد آمد.

در هر صورت باید بدانید که مراقبت های پس از عمل های جراحی هر چند که ساده و کم عارضه باشند نقش مهمی در نتیجه نهایی خواهند داشت.

در صورت عدم رعایت آنها سلامت شما به خطر افتاده و می‌ تواند عوارضی جبران‌ ناپذیری را به همراه داشته باشد، پس بهتر است که با رعایت مراقبت های ذکر شده توسط پزشک از سلامت خود مراقبت کنید.

هزینه های پرداختی برای جوانسازی واژن

توجه داشته باشید که هر گونه عمل های زیبایی در کشور ما به گونه‌ ای است که شرکت‌ های بیمه هیچ گونه هزینه‌ ای بابت آنها تقبل نخواهد کرد، و فرد موظف است که کلیه هزینه های مربوط به عمل جراحی و بیمارستان را به طور کامل پرداخت نماید.

اما نکته مهم این است که هرگونه عمل های زیبایی مانند جوانسازی واژن در شمار عمل‌ هایی قرار می‌ گیرد که جنبه زیبایی داشته و فرد باید همه هزینه‌ ها را به طور کامل پرداخت نماید.

مطالعه بیشتر:  سرطان کلیه

به طور معمول هزینه جوان سازی واژن شامل بیمه نشده و بیمه هیچگونه هزینه ای بابت آن متقبل نمیشود.

چند نکته مهم در مورد جوان سازی واژن

جوانسازی واژن
جوانسازی واژن

یکی از مهمترین نکات در مورد جوان سازی واژن این است که این فرآیند برای همه افراد به صورت یکسان انجام نمیشود و متخصصان با بررسی‌ های تکمیلی تشخیص می‌ دهند که این فرآیند به صورت لیزری و یا جراحی انجام شود.

در هر صورت متخصصان در تلاشند تا فرد بتواند نتیجه‌ ای مطلوب را کسب نماید، اما نکته مهم این است که متخصصان ابتدا شرایط خاص بیمار و بیماری‌ های زمینه‌ ای را به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌ دهند.

اگر فردی با مشکل دیابت دست و پنجه نرم می‌ کند باید به پزشک مربوطه اطلاع دهد، زیرا هر گونه زخم در نواحی مختلف بدن این افراد دیرتر بهبود میدا می کند و این متخصصان هستند که با توجه به وضعیت دیابت شخص تشخیص می دهند که آیا می‌ تواند جوان سازی واژن را انجام دهد یا خیر.

نکته دیگر این است که بسیاری از افرادی که برای جوان سازی واژن به مراکز درمانی مراجعه می‌ کنند، در سنین میانسالی هستند و اکثریت از داروهایی مانند آسپیرین و انواع رقیق کننده های خون استفاده خواهند کرد.

اگر متخصصان برای جوان سازی واژن مجبور باشند که از طریق جراحی‌ های پیچیده این روند را انجام دهند، باید اطلاعات داشته باشند که آیا فرد آسپرین مصرف می کند یا خیر.

در صورت مصرف مداوم شخص از داروهای رقیق کننده خون متخصصان با توجه به وضعیت جسمانی فرد مصرف چنین داروهایی را موقتاً حذف کرده تا فرایند عمل بدون هیچگونه آسیب انجام شود.

اگر شخصی به این توصیه عمل نکند و داروهای رقیق کننده را مصرف کند ممکن است حین جراحی خونریزی های بسیار وسیعی را تجربه کند که البته بسیار خطرناک بوده و خون از دست رفته به سختی جبران میشود.

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر