شاید برای شما مفید باشد هفته بیست و هفتم بارداری

هفته بیست و هفتم بارداری

هفته بیست و هفتم بارداری هفته بیست و هفتم بارداری یکی از هفته هایی به حساب می‌آید که تغییرات بسیار زیادی در قد جنین اتفاق می ‌افتد این هفته قد جنین حدود ۳۸ سانتیمتر می گردد و وزنش حدود یک کیلوگرم است. کم کم رحم شما بزرگتر می‌شود و تا قسمت زیر سینه شما هم …

هفته بیست و هفتم بارداری

هفته بیست و هفتم بارداری یکی از هفته هایی به حساب می‌آید که تغییرات بسیار زیادی در قد جنین اتفاق می ‌افتد این هفته قد جنین حدود ۳۸ سانتیمتر می گردد و وزنش حدود یک کیلوگرم است.

کم کم رحم شما بزرگتر می‌شود و تا قسمت زیر سینه شما هم می آید با استفاده از چربی ها به حفظ دمای بدن شما کمک می کند.

عضلات فک و گونه جنین افزایش پیدا می کند و او با خوردن انگشت شصت اش تمرین برای خوردن شیر می کند.

ضربان قلب و فرزندتان افزایش پیدا می‌کند او مدام در حال سکسکه کردن است.

جای نگرانی نیست سکسکه کردن خود به خود متوقف می شود روز به روز تعداد لگد زدن اش بیشتر می گردد و جوانه های چشایی اش بهبود می یابد اگر غذا را مادر تند تند بخورد فرزند دچار رفلاکس معده می شود.

ممکن است شما با مشکلات جدیدتری مواجه شوید که در هفته بیست و هفتم جنین ۸ سانتی‌متر بالاتر از قسمت ناف را نمی گیرد و آن را به راحتی نزدیک معده تان احساس می کنید.

کلسترول خون شما افزایش پیدا می‌کند پروژسترون در بدن شما افزایش یا کاهش پیدا کند.

منجر به زایمان زودرس می گردد این هفته وزن شما ۵۰۰ گرمی افزایش پیدا می‌کند امنیتی او کم می‌گردد و به راحتی می توانید آن را احساس کنید در هفته بیست و هفتم بارداری ممکن است مشکلات زیادی گریبانگیر شما شود.

معده تان بسیار بزرگ یا بسیار کوچک شود. شما با سوزش معده مواجه شوید.

ممکن است مثانه شما انقباض یابد و شما دچار تکرر ادرار شوید اما نگران نباشید جای هیچگونه نگرانی نیست با زایمان تمام این مشکلات برطرف می شود.

مطالعه بیشتر:  هچینگ چیست؟ آیا راه درمان دارد؟

احساس سرگیجه و ضعف از بین می رود برای از بین بردن کشیدگی و درد بهتر است پا های تان را دراز کنید و حداقل روزی نیم ساعت پیاده روی کنید.

اگر سینه هایتان درد زیادی داشتن به پزشک مراجعه نمایید و از سینه بند های طبی استفاده کنید.

اگر از سینه شما ماده شیری رنگی خارج شد اصلاً نگران نباشید زیرا این یک امر بسیار طبیعی است. مایع سفید رنگ که از سینه خارج می شود کلستروم نام دارد.

اگر اضافه وزن شما بیشتر از چند کیلو بود بهتر است به پزشک مراجعه نمایید و وزنتان را کنترل کنید زیرا وزن اضافه باعث می شود که زایمان تان بسیار سخت باشد.

در هفته بیست و هفتم شما باید سعی کنید موزیک بشنوید و حرکات مفید انجام دهید تپش قلب تان را پایین بیاورید و همچنین در دوران بارداری بهتر است از موسیقی های آرامبخش و بی کلام استفاده نمایید.

اگر احساس نگرانی یا اضطراب های بیخود دل دارید بهتر است به پزشک بگویید زیرا در این هفته یکی از هفته های بسیار حساس است و اگر کنترل نشود ممکن است به افسردگی دچار شوید بهتر است هر موقع احساس اضطراب و استرس کردید به پزشک مراجعه کنید.

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر