شاید برای شما مفید باشد چند روش مناسب برای رفع گشادی واژن

چند روش مناسب برای رفع گشادی واژن

چند روش مناسب برای رفع گشادی واژن بسیاری از بانوان ممکن است به دلایل مختلف عوارضی همچون گشادی واژن را تجربه کنند، که البته با گسترش علم پزشکی روش‌ های مختلفی برای درمان این عارضه وجود دارد. در ادامه مطلب چند مورد از کاربردی ترین آن ها را برای شما بازگو خواهیم کرد. روش های …

چند روش مناسب برای رفع گشادی واژن

بسیاری از بانوان ممکن است به دلایل مختلف عوارضی همچون گشادی واژن را تجربه کنند، که البته با گسترش علم پزشکی روش‌ های مختلفی برای درمان این عارضه وجود دارد.

در ادامه مطلب چند مورد از کاربردی ترین آن ها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

روش های مختلفی مانند جراحی های سرپایی و یا پیشرفته‌ تر برای تنگ کردن واژن انجام میشوند که البته این روش ها با توجه به وضعیت جسمانی افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

زمانی که شخصی برای تنگ کردن و جوان سازی واژن به مرکز درمانی مراجعه می‌ کند، متخصصان با معاینات و بررسی های تکمیلی بهترین روش برای تنگ کردن واژن را در پیش خواهند گرفت.

توجه داشته باشید که سیستم جسمانی افراد ممکن است با یکدیگر مشابه نباشد و روش های یکسان برای همه افراد پاسخگو نخواهد بود، به همین دلیل متخصصان با توجه به وضعیت فیزیکی و آسیبی که در ناحیه واژن وجود دارد روش های مختلف را در پیش می گیرند.

امروزه متخصصان ترجیح می‌ دهند تا برای انجام عمل های زیبایی روش های کم خطر و کم‌ تهاجم را استفاده کنند که در این روش ها برای تنگ کردن واژن استفاده از نخ لیفت گزینه مناسب خواهد بود.

تنگ کردن واژن با نخ روشی موثر برای از بین بردن هرگونه آسیب یا افتادگی واژن خواهد بود که البته راهی کاملاً غیر تهاجمی بوده و اثر بخشی بسیار زیادی خواهد داشت.

لیفت واژن با نخ و تنگ کردن واژن با نخ می‌ تواند موجب کلاژن سازی پوست شود و البته این نخ ها طی مدت زمان مشخص شده جذب میشوند و تنها اثر مثبت آنها باقی خواهد ماند.

لازم است بدانید که تنگ کردن واژن با نخ برای خانم‌ ها گزینه مناسبی خواهد بود زیرا افراد هرگز مجبور به انجام جراحی های پیشرفته نشده و عوارض متعددی را بابت ایجاد زخم های گوناگون متحمل نخواهدن شد.

البته باید بدانید که در کنار تنگ کردن واژن با نخ، تنگ کردن واژن با لیزر نیز جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است.

مطالعه بیشتر:  تزریق چربی به نقطه جی

متخصصان ترجیح می دهند تا هرگونه فرآیند مربوط به زیبایی واژن را با روش‌ های غیر از جراحی انجام دهند که قطعا لیزر درمانی گزینه مناسبی برای افراد خواهد بود که پزشکان مربوطه می‌ توانند طی چند جلسه کوتاه و بدون دوره نقاهت سنگین نتیجه مطلوب را حاصل گردانند.

مزایای رفع گشادی واژن با لیزر

مزایای رفع گشادی واژن با لیزر
مزایای رفع گشادی واژن با لیزر

متخصصان روش‌ های کم خطر و کم تهاجمی را برای تنگ کردن واژن و برطرف کردن گشادی آن استفاده خواهند کرد که البته لیزر در شمار روش های پر مخاطب قرار می‌ گیرد.

توجه داشته باشید که رفع گشادی واژن با لیزر به گونه‌ ای انجام میشود که فرد هیچ گونه درد و خونریزی را تحمل نخواهد کرد و نهایتاً باعث کلاژن سازی پوست واژن خواهد شد.

لازم است بدانید افتادگی رحم و هرگونه علائم مربوط به بی اختیاری ادرار با لیزر درمانی از بین خواهد رفت و در کنار آن رفع گشادی واژن با کمترین میزان عارضه و موثرترین روش ها انجام می‌ پذیرد.

لازم است بدانید زمانی که شخصی برای رفع گشادی واژن با لیزر به مراکز درمانی مراجعه می‌ کند، اگر این روش با شیوه های اصولی انجام شود نتیجه نهایی بلافاصله پس از عمل مشاهده خواهد شد و ماندگاری بسیار طولانی خواهد داشت.

رفع گشادی واژن با استفاده از لیزر هیچگونه دوران نقاهتی نخواهد داشت و افراد سوزش، خارش و التهابات مختلف را تجربه نخواهد کرد.

رفع گشادی واژن با استفاده از لیزر هزینه بسیار کمی خواهد داشت و انجام این فرآیند برای افراد مقرون به صرفه خواهد بود.

در هر صورت باید بدانید که تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر بدون هیچ گونه بیهوشی انجام میشود و فرد می‌ تواند ضمن انجام روش مناسب برای رفع گشادی واژن، سلامت خود و دیگر اندام ها را تضمین نماید.

چه کسانی می توانند برای رفع گشادی واژن اقدام نمایند ؟

زمانی که شخصی برای رفع گشادی واژن به مراکز درمانی و کلینیک های مربوطه مراجعه می‌ کند، متخصصان ابتدا وضعیت جسمانی فرد را مورد بررسی قرار داده سپس تشخیص می‌ دهند که در بین روش های مختلف برای تنگ کردن واژن کدام مورد برای شخص مورد نظر مناسب است.

مطالعه بیشتر:  پریود در بارداری

متخصصان همواره به افراد توصیه می‌ کنند که هنگام انجام هرگونه عمل زیبایی مانند رفع گشادی واژن هرگز نباید باردار باشند و نباید قصد بارداری نیز داشته باشند.

البته باید بدانید که بانوانی که در دوران شیردهی قرار دارند بهتر است که این فرآیند را انجام نداد و آن را به زمان دیگری موکول نمایند.

هر گونه بیماری‌ های زمینه‌ ای می‌ توانند عامل بزرگی برای عدم انجام تنگ کردن واژن باشند.

متخصصان به افرادی که با بیماری‌ های مربوط به نقص سیستم ایمنی مواجه هستند، توصیه می‌ کنند که اقدامات لازم را برای رفع گشادی واژن را انجام ندهند.

البته باید بدانید که برخی از افراد در سنین میانسالی مجبور به مصرف قرص های رقیق کننده خون هستند که در صورت مصرف این قرص ها حتما باید با پزشک خود مسئله مورد نظر در میان بگذارند.

نکته دیگر این است که هرگونه جوانسازی، تنگ کردن و رفع گشادی واژن برای دختران باکره انجام نخواهد شد و البته متخصصان توصیه می‌ کنند که رفع گشادی واژن را به دوران پس از بارداری موکول نمایید، تا بتوانید نتیجه مطلوبی که حاصل می گردد برای مدت زمان طولانی حفظ نمایید.

اگر شما اقدامات لازم برای تنگ کردن واژن را انجام دهید قطعاً بارداری های بعدی و زایمان های شما با مشکلات بسیار زیادی همراه خواهد شد که می‌ تواند علاوه بر از بین بردن اثر عمل زیبایی خطراتی را برای شما به همراه داشته باشد.

با این حال باید بدانید که هر گونه عفونت قارچی و باکتریایی در ناحیه تناسلی مانع بسیار بزرگی برای تنگ کردن واژن خواهد بود و زمانی که شخصی برای رفع گشادی واژن به کلینیک‌ های مربوطه مراجعه می‌ کند، متخصصان معاینات اولیه را انجام می‌ دهند تا مطمئن شوند واژینال هیچگونه عفونتی نداشته باشد.

در صورت وجود هرگونه بیماری و عفونت در ناحیه واژن متخصصان ابتدا روش‌ های درمانی را در پیش گرفته تا بتوانند عوارض قبلی را برطرف کرده و سپس اقدام به رفع گشادی واژن نمایند.

مطالعه بیشتر:  خونریزی غیر طبیعی رحم

وجود هرگونه بیماری و عفونت در ناحیه واژن باعث میشود که نتیجه عمل مثبت نباشد و البته عوارض بیشتری را برای فرد به همراه خواهند داشت.

مراقبت های ضروری پیش از رفع گشادی واژن

مراقبت های ضروری پیش از رفع گشادی واژن
مراقبت های ضروری پیش از رفع گشادی واژن

زمانی که شخصی برای رفع گشادی واژن به مراکز درمانی مراجعه می‌ کند، متخصصان اقداماتی را به افراد توصیه می‌ کنند که باید حتما آنها را با جزئیات کامل انجام دهند.

پیش از هر چیزی بهتر است که چند جلسه با پزشک خود مشاوره داشته باشید تا برایتان توضیح دهد که چه روندی برای رفع گشادی واژن انجام خواهد گرفت.

البته باید بدانید که هرگونه بیماری زمینه‌ ای و دارو های مصرفی خود را باید با پزشکتان در میان بگذارید که در صورت نیاز دوز مصرفی آنها را کاهش و یا موقت حذف نمایند.

به طور کلی متخصصان توصیه می‌ کنند که برای رفع گشادی واژن بهتر است که سه الی پنج روز پس از اتمام دوره قاعدگی برای این عمل ها مراجعه نمایید.

همچنین باید مصرف مشروبات الکلی و هرگونه دخانیات را بطور کامل حدف کنید. هرگونه عفونت، تبخال و یا زگیل تناسلی باید به طور کامل درمان شوند و بهتر است بعد از انجام هر گونه جراحی برای رفع گشادی واژن از شوینده های قوی و معطر استفاده نکنید.

متخصصان توصیه می‌ کنند که پیش از انجام هرگونه فرآیند برای رفع گشادی واژن اقدامات لازم را برای برطرف کردن موهای زائد انجام دهید و زیرا پس از این عمل ها طی مدت زمانی نمی توانید چنین فرآیندی را انجام دهید.

متخصصان زمانی که اقدامات اولیه برای رفع گشادی واژن را انجام می دهند، آزمایشات تکمیلی را برای افراد تجویز می‌ کنند تا متوجه شوند فرد باردار نباشد و هرگونه ترشح هورمون ها به طور دقیق بررسی میشود.

لازم است بدانید که تست پاپ اسمیر یکی از مهمترین فرایند هایی خواهد بود که بانوان باید پیش از انجام عمل های مختلف انجام دهند.

همواره باید بدانید که یک هفته قبل از انجام هرگونه فرآیند برای رفع گشادی واژن، متخصصان رابطه جنسی را ممنوع می کنند و البته برای شروع مجدد آن باید معاینات لازم انجام شود و متخصصان اجازه آن را به افراد بدهند.

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر