شاید برای شما مفید باشد سفید کردن واژن

سفید کردن واژن

سفید کردن واژن امروزه تمامی زندگی‌های زناشویی بر پایه یک رابطه عاشقانه و داشتن یک رابطه جنسی موفق بنا شده است. یکی از راه های داشتن رابطه جنسی موفق سفید کردن واژن است. که باعث افزایش اشتها و میل جنسی در هر دو طرف می‌شود و میزان علاقه را در طرفین افزایش می ‌دهد. واژن …

سفید کردن واژن

امروزه تمامی زندگی‌های زناشویی بر پایه یک رابطه عاشقانه و داشتن یک رابطه جنسی موفق بنا شده است. یکی از راه های داشتن رابطه جنسی موفق

سفید کردن واژن است.

که باعث افزایش اشتها و میل جنسی در هر دو طرف می‌شود و میزان علاقه را در طرفین افزایش می ‌دهد.

واژن یک قسمت مهم در بانوان است و برخی از بانوان علاقه زیادی به حفظ تناسب اندام و زیبایی قسمت های مختلف از بدنشان دارند و می کوشند تا قسمت های بدن شان زیبا تر به نظر برسد.

سفید کردن واژن از جراحی‌های زیبایی پرطرفدار و بسیار شایع در میان خانم‌ ها است که به رفع تیرگی و به وجود آوردن سفیدی در این ناحیه می پردازد و تاثیر بسیار زیادی بر روشن شدن واژن دارد.

دلایلی که موجب تیرگی پوست واژن میشود

سفید کردن واژن
سفید کردن واژن
  • رنگ طبیعی پوست
  • ژنتیک
  • افزایش سن
  • تغییرات اختلالات هورمونی
  • تولید زیاد ملین در واژن
  • کمبود ویتامین و مواد معدنی کافی در بدن
  • پوشیدن لباس تنگ و چسبان
  • مرطوب بودن واژن
  • تعریق در ناحیه بارداری رابطه جنسی زیاد
  • عدم تهویه هوا در ناحیه تناسلی
  • ابتلا به بیماری‌ های سندروم تخمدان پلی کیستیک
  • اختلالات پوستی و کبدی کم کاری یا پرکاری تیروئید
  • بیماری هایی مثل سرطان معده
  • به طور مثال زمان بسیار زیادی در پیاده‌روی و دوچرخه ‌سواری
  • استفاده مکرر از تیغ ژیلت
  • استفاده از تیغ های کهنه
  • عدم رعایت بهداشت شخصی
  • عفونت های قارچی در ناحیه تناسلی
  • چه کسانی کاندیدایی سفید سازی واژن هستند

از آنجایی که عمل جراحی زیباسازی واژن یکی از عمل های اختیاری است بستگی به شرایط هر فرد متفاوت خواهد بود و کسانی که متعلق به نژادی خاصی هستند به لحاظ ژنتیکی مستعد داشتن پوست های تیره می باشند می توانند این عمل را انجام دهند.

مطالعه بیشتر:  میگرن و ناباروری

مواد شیمیایی به درون فرد وارد می شود و باعث تیرگی بدن فرد می شود.

که با استفاده از عمل زیبا سازی و سفید کردن واژن می توان این کار را انجام داد و عوارض آن کمتر است.

هزینه سفید کردن واژن با استفاده از لیزر

امروزه هزینه روشن کردن واژن با لیزر بستگی به میزان تیرگی ناحیه تناسلی و همچنین تعداد جلساتی دارد که فرد نیاز به درمان دارد.

البته باید گفت که به دستگاه مورد استفاده هم تاثیری بر روی هزینه سفید کردن واژن با لیزر دارد.

هدف از درمان تیرگی واژن چیست

سفید کردن واژن
سفید کردن واژن

از آنجایی که این عمل جراحی به صورت انتخابی انجام می‌شود شرایطی وجود دارد که باید دید شما می‌توانید این عمل را انجام دهید یا خیر از جمله این عوامل عبارتند از اینکه:

شما متعلق به جایی هستید به لحاظ ژنتیکی مستعد داشتن پوست تیره هستند یا خیر

برخلاف بلیچینگ شیمیایی افراد با داشتن برخی از بیماری های بی خطر مثل باکتریایی خفیف می توانند از این درمان استفاده نمایند

اما افرادی که مبتلا به پسوریازیس است و لوپوس زگیل های تناسلی با تبخال هستند هیچ وجه نمی‌توانند این روش را برای روشن کردن ناحیه تناسلی شان انجام دهد.

در صورتی که شرایط مشابه داشتید حتما با پزشک مشورت کنید و در مورد شانس برای جلوگیری از آن صحبت کنید کسانی که به علت تیرگی واژن در برقراری رابطه جنسی احساس شرم می ‌کند.

زنان نیز از تیرگی هورمونی پوستشان بعد از زایمان و تغییر رنگ در نتیجه پیری به رنج می ‌برند.

خانم ‌هایی که از ظاهر بدنه خود ناراضی هستند و احساس خجالت می کنند و اعتماد به نفس شان در پی آن کاهش پیدا کرده است.

مطالعه بیشتر:  سندرم تخمدان پلی کیستیک

کسانی که بعد از بین بردن مو های زائد واژن با پوست تیره در زیان مواجه خواهد شد و هر کسی که انتظارات واقع گرایانه ای نسبت به میزان سفید شدن ناحیه پس از درمان دارد.

رنگ تیره در قسمت تناسلی ناشی از غلظت بالایی ملانین در زیر پوست های تیره شده می باشد.

روشن سازی واژن با هدف برقراری کردن و از بین بردن برخی از این مشکلات انجام می‌شود.

که البته با استفاده از برخی از لیزر ها می توان به از بین بردن قسمت های تیره شده بر زیر پوست پرداخت البته ممکن است حتی با یک جلسه نتیجه دلخواه به دست آید یک جلسه می‌تواند از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان برد.

 لیزر مقعدی و سفید سازی واژینال در مقایسه با کرم های بلیچینگ و سفید کننده بسیار ساده تر و مطمئن تر می باشد.

سفید کردن واژن با لیزر خیلی سریع انجام می‌شود و حداکثر زمانی که نیاز است ۳۰ دقیقه است قبل از شروع کار متخصصان قسمتی از بدن کرم های بی حس کننده می زنند تا بیمار هیچ دردی را احساس نکند.

سپس با استفاده از اشعه های بی خطری که از دستگاه لیزر صادر می‌شود به دستگاه تناسلی می تواند این اشعه رنگدانه های پوستی به نام ملانین را به صورت کامل از بین می‌برند و باعث رفع تیرگی دری قسمت خواهند شد.

مزایای سفید کردن واژن با استفاده ازلیزر

سفید کردن واژن
سفید کردن واژن

استفاده از لیزر و روش غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی می باشد مدت زمان لیزری بسیار کوتاه است نتیجه اثربخشی آن سریع و آنی می باشد.

نیاز به بستری و همراه ندارد و بعد از لیزر فرد می تواند امور روزانه خود را انجام دهد اثر لیزر درمانی طولانی مدت دارد و برای رفع تیرگی بسیار مفید است باعث شادابی پوست در قسمت واژن می شود.

مطالعه بیشتر:  هفته سی و سوم بارداری

عوارض جانبی روشن سازی واژن با لیزر

با توجه به استانداردهای بالایی که توسط متخصصین در کلینیک‌ها رعایت می‌شود عارضه آن بسیار کم است.

ممکن است به مدت چند روز احساس درد و سوزش داشته باشد که البته این امری طبیعی است و با استفاده از پماد های به صورت کامل از بین می‌رود.

با توجه به حساس بودن ناحیه لیزر حتما این کار باید توسط یک متخصص انجام گیرد.

پروسه درمان با لیزر

این روش بسیار ساده است و مراحل مشخصی را باید در آن در نظر گرفت حتما سه روز قبل از درمان از برنزه کردن و در معرض آفتاب قرار گرفتن این ناحیه پرهیز کنید اصلاح پوست نباید انجام گیرد.

قبل از ورود به عمل توصیه می شود از لوسیون های ضد باکتریایی استفاده کنید نیازی به پوشیدن لباس زیر برای جراحی نیست کرم موضعی یا بیهوشی همراه با تزریق صورت می گیرد.

کرم های موضعی توسط خود پزشک بر روی محل مالیده می شود و نواحی مقعد و واژن لابیا ‌های بزرگ لابیای کوچک و میان دو راهی تابیده می شود.

بسته به اوضاع بیمار یک تا سه جلسه برای گرفتن نتیجه درست از لیزر استفاده می شود بعد از جراحی حتما باید دارو های ضد عفونی کننده استفاده نمایید و لباس ‌های زیر نخی بپوشید.

قبل از سفید کردن واژن با لیزر چه مراقبت هایی باید انجام شود

قبل از این که واژن را با استفاده از لیزر سفید کنید باید در انجام آن دقت شود این مراقبت ها شامل مراقبت هایی مختلف می‌شود.

که باید قبل از انجام لیزر آن ها را انجام دهید قبل از انجام دادن لیزر از اینکه هیچ گونه عفونت واژینال ندارد مطمئن شوید و در صورت تشخیص آن حتما آن را درمان کنید.

عمل لیزر واژینال در دوران قاعدگی امکان پذیر نیست و باید یک هفته بعد از تمام شدن قاعدگی انجام گیرد.

از دو روز پیش از لیزر از رابطه جنسی بپرهیزید از سه روز قبل از لیزر کردن و سفید کردن واژن استفاده از کرم های موبر و شیو کردن جایز نمی ‌باشد. بنابراین اگر این نکات رعایت شود بسیاری از درد ها کنترل می شود.

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر