شاید برای شما مفید باشد لیفت با نخ لابیا ماژور

لیفت با نخ لابیا ماژور

لیفت با نخ لابیا ماژور لابیا های ماژور هردو با دو طرفه واژینال هستند که نقش آن ها حفاظت از حفاظت از لایه  مینور و دهانه ورودی واژن می باشد. به علت مختلف از جمله سن کاهش هورمون باعث تغییر شکل در لابیا ها می شود و باعث می شود لابیا دچار تغییر شوند. یکی …

لیفت با نخ لابیا ماژور

لابیا های ماژور هردو با دو طرفه واژینال هستند که نقش آن ها حفاظت از حفاظت از لایه  مینور و دهانه ورودی واژن می باشد.

به علت مختلف از جمله سن کاهش هورمون باعث تغییر شکل در لابیا ها می شود و باعث می شود لابیا دچار تغییر شوند.

یکی از این تغییرات کاهش چربی یا لیپوآتروفی است ممکن است با این کاهش چربی پوست دچار پوست شل و افتاده شود و در نهایت شکل زشتی در این ناحیه به وجود آید.

 نخ های نازک واژنی در ترمیم نقص‌های قسمت واژینال و بهبود این ناحیه کمک می کند.

این قبیل مشکلات معمولا در زایمان و یا برش و بخیه در این قسمت ایجاد می شود بسیاری از خانم ‌ها به دلیل گشاد شدن واژن و کاهش میل جنسی شان کم می شود.

ان هایی که میل جنسیشان کم می شود، لیفت واژن را انجام دهند امکان انجام لیفت واژن با نخ در خان مهایی که زایمان طبیعی داشته اند و کسانی هم که زایمان طبیعی نداشتند وجود دارد.

بسیاری از خانم ها دچار گشادی دهانه واژن می شوند از افزایش ترشحات واژنی هم شکایت می‌کنند.

این حالت می تواند منجر به بروز ناراحتی و آسیب های جزئی پوست و در نهایت افزایش احتمال بروز عفونت در قسمت خارجی دستگاه تناسلی شود.

از قدیم در بحث ‌های یک به صورت و با کشیدن صورت همچنین از بین بردن جوشهای در قسمت اطراف چشم و ابروی قسمت مختلف صورت مثل خط خنده و خطر ایجاد می شود و مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی در حال حاضر از این نخ ها  در بحث زیبایی واژینال هم استفاده می‌کنند.

بهترین روش اصلاح لابیا ماژور

لیفت با نخ لابیا ماژور
لیفت با نخ لابیا ماژور

بهترین راهکار برای درمان مواردی که پوست زیادی در لابیای ماژور وجود دارد جراحی لابیا ماژور پلاستیک در مواردی مثل چسبیدن لابیا مینور موجود و صلاحدید متخصص زنان و زیبایی ممکن است.

مطالعه بیشتر:  عفونت چشم در نوزادان

روش دیگری که می‌تواند جایگزین جراحی باشد و تا حدودی مشکل را برطرف کند استفاده از لیفت با نخ و آن هایی است که باعث کشیدگی و سفت شدن ران ها میشود.

نه تنها در ناحیه لابیای ماژور به حالت چنگالی جاگذاری می‌شود این نخ ها باعث کشیدگی لابیا به سمت ماژور نمی‌شوند.

به این معنی که اگر لابیا ها بزرگ هستند که در قسمت واژن انجام می‌شود.

نخ هایی که برای لیفت استفاده می‌شوند نخ هایی بسیار خوب می باشند این نخ ها جزئی هستند اما دیر جذب می‌شوند و ممکن است زمان ببرد تا به صورت کامل جذب بدن گردد.

همچنین حالت خاردار نخ ها باعث کشیدن قسمت لابیا‌ها به بیرون می شود و به مرور زمان کلاژن سازی را ایجاد می کند.

باعث جوانسازی و از بین بردن چین و چروک ها در ناحیه لابیای ماژور می‌گردد که از بین رفتن چروک و جمع شدن پوست باعث لیز شدن لابیای ماژور به صورت مختلف  است.

خیلی از بیماران که از لیفت با نخ لابیا ماژور استفاده کرده اند از اثرات آن می‌گویند و ممکن است در برخی ها به سرعت این حالت باز گردند.

که این عمل کاملا بسته به مهارت و تجربه پزشک متخصص زنان و زیبایی دارد.

نخ های لیفت با نخ حدود ۱۰ تایی هستند که در هر سمت کشیده می‌شود و با استفاده از کشیدگی که در قسمت لابیا ‌ها و به وجود می‌آید.

باعث لیفتینگ منطقه می گردد در مواردی که حجم کمی دارند بهتر است.

مراقبت های لیفت با نخ لابیا ماژور

لیفت با نخ لابیا ماژور
لیفت با نخ لابیا ماژور

عمل لیفت با نخ به صورت سرپایی و با استفاده از تزریق بی حسی ممکن است برای برخی از افراد باشد و برای برخی دیگر اصلا بی حس نشود.

مطالعه بیشتر:  هفته سی ام بارداری

لیفت با نخ در مدت زمان نیم ساعت برای بیماران امکان پذیر است این روش درمان ریکاوری ندارد توصیه می‌شود بیمار تا از بین رفتن ورم به صورت کامل استراحت کند.

در این مدت اصلا ورزش نکنند و هیچ‌گونه رابطه جنسی نداشته باشد.

برای از بین بردن تورم ناحیه نیاز به و داروی خاصی نیست فرد می‌تواند بعد از لیفت رانندگی کند و به کار های روزمره اش بپردازد.

آیا می توان عمل لابیاپلاستی و لیفت نخ و همزمان انجام داد

این حالت بسته به تورم بدن بیمار دارد  آناتومی ان ها باید  گونه ‌ای باشد که خیلی نزدیک به لابیای ماژور نباشد می توانند این عمل را به صورت همزمان انجام دهند.

هزینه لیفت با نخ لابیا ماژور

لیفت با نخ لابیا ماژور
لیفت با نخ لابیا ماژور

توصیه می‌شود در رابطه با جراحی های زیبایی ناحیه واژینال خیلی عجله نکنید و بعد از مشاوره و معاینه بیمار جراحی‌های که لازم است را به بیمار پیشنهاد داده می‌شود.

خیلی از بیماران از هزینه‌ های بالای این جراحی‌ها گله‌ مند هستند.

در پاسخ باید به این عزیزان بگوییم که علت هزینه بالا استفاده از بهترین وسیله ها و مواد است زیرا بهترین وسیله ها جواب دهی بهتری هم دارند.

نخ های لیفت بسیار گران هستند و همین دلیل هزینه ها برای برخی بیماران بالاتر می رود برای نتیجه بهتر لیفت با نخ معمولا لابیاپلاستی هم انجام می دهند.

معمولا برای جوابدهی بهتر چند عمل زیبایی را به صورت همزمان در ناحیه تناسلی خانم ها انجام می دهند.

انواع نخ های لیفت و نحوه عملکرد آن ها

نخ ها به صورت تک سوزنه یا دو سوزنه باشند و تنها بر اساس این که قرار است برای چه کاری از آنها استفاده شوند با هم متفاوت هستند.

مطالعه بیشتر:  آیا امکان بارداری دختر باکره وجود دارد؟

این نخ ها  باعث کشیدگی در این ناحیه با ماندگاری بالا باشد یا خیر بستگی به نوع ناحیه مورد نظر دارد که مورد استفاده قرار می گیرند.

یکسری نخ هایی هستند که در ابتدا ساده به نظر می رسند و مانند نخ خیاطی به چشم می‌آید.

این ها در قسمت‌هایی از اپیدرم که در چارچوب خوردگی به افتادگی بودند مقداری کششی ایجاد می‌نمایند و باعث زیباسازی آن ناحیه می شوند بعد از مدت متوجه اثر اینها خیلی زود از بین می رود از همین رو نخ های خاردار به وجود امد.

این نخ ها  داخل آن یک گونه برجستگی وجود دارد که این برجستگی ها خارجی هستند.در قسمت های زیر پوست و بافتی نرم قرار می گیرد و همین کارها باعث چسبندگی به قسمت ‌های دیگر عضله می گردد و آن را بالا می‌کشد در نهایت لیفت صورت می‌گیرد.

ماندگاری نتیجه لیفت با نخ دائمی است یا خیر

در حالی که در داخل واژن استفاده می‌شود ماندگاری بالایی ندارند زیرا این ناحیه قسمتی که نزدیکی از طریق آن صورت می گیرد امکان عفونت و ترشح در آن بالا است.

در تماس با جابجایی مختلفی قرار گرفته است بافتی نسبتا شدید دارد و حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد آن مایع است و با افزایش سن به تدریج این هورمون ها کاهش پیدا می‌کند بنابراین نباید انتظار خیلی زیادی داشت

با انجام دادن لیفت همراه با نخ تا آخر عمر آن قسمت نیز تغییری  نخواهد کرد که در داخل واژن برای رفع افتادگی مثانه افتادگی روده بزرگ و مشکلات روده ای به داخل واژن تنگ کردن واژان رفع گشادی واژن و عضلات کف لگن به کار گرفته می‌شود.

معمولا هر ۱۲ و ۱۸ ماه باید تامین شود و لیفت مجددا تکرار گردد.

میزان تعداد نخ ها به ترتیب است بر اساس شلی و افتادگی واژن مشخص می‌گردد.

پزشک باید تشخیص دهد که درمان این مشکل با گذاشتن نخ برطرف می شود و یا نیاز به کارهای دیگر است حتی نوع نخ هم بسته به تشخیص پزشک و میزان گشادی واژن تنگی واژن و مثانه دارد که از نسخه های قدیمی تر استفاده شود یا خیر.

 

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر