شاید برای شما مفید باشد درمان سرد مزاجی در مردان

درمان سرد مزاجی در مردان

سرد مزاجی در آقایان یکی از مهم ترین مشکلات می باشد که در زندگی زناشویی و مشترک در روابط بین زوجین را تحت تاثیر قرار می دهد. درمان سرد مزاجی در مردان کار هر کسی نیست و باید به یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید. سرد مزاجی در اقایان اگر درمان نشود بسیار دشوار است و …

سرد مزاجی در آقایان یکی از مهم ترین مشکلات می باشد که در زندگی زناشویی و مشترک در روابط بین زوجین را تحت تاثیر قرار می دهد.

درمان سرد مزاجی در مردان کار هر کسی نیست و باید به یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید.

سرد مزاجی در اقایان اگر درمان نشود بسیار دشوار است و می تواند زندگی زناشویی را دچار اختلالاتی کند در ادامه در این مطلب شما را با دلایل روانشناختی موثر بر سرد مزاجی آقایان و …… اشنا می کنیم. برای اطلاعات بیش تر متن زیر را تا انتها بخوانید.

این امر با سلامت روانی هر فرد در خانواده ارتباط مستقیم دارد بیماری‌های جنسی در آقایان امکان دارد.

معمولا این امر ناشی از مشکلات جسمانی و بحران های خانوادگی روانی و روحی اتفاق می ‌افتد.

کیفیت روابط جنسی نقش بسیار مهم و مبرمی در استحکام بنیان خانواده ها به وجود می آورد .

در این مطلب قصد داریم در رابطه با روش های درمان و پیشگیری بیماری های جنسی در آقایان توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

سرد مزاجی در مردان در گروه‌های سنی بسیار دیده می‌شود نوعی اختلال نسبتاً شایعی است که در میان آقایان وجود دارد و روابط جنسی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

بررسی نشان داده شده تنها در ایلات متحده آمریکا چیزی در حدود ۳۰ میلیون نفر از آقایان دچار این عارضه هستند که با بیماری ‌های شدید جنسی همراه می باشد.

این مشکلات ناشی از چاقی بیماری‌ های عروقی قلبی دیابت و برخی از مشکلات روانی است. مطالعات نشان داده شده یک سری الگو های رفتاری نادرست مثل سیگار کشیدن و مصرف بی رویه الکل نیز می‌تواند اختلال عملکرد جنسی آقایان را به همراه داشته باشد.

مطالعه بیشتر:  هفته سی و ششم بارداری

از سمت دیگر در بسیاری از موارد این عارضه از برخی مشکلات روانشناختی مثل استرس اضطراب و افسردگی به وجود می آید با توجه به آنچه گفته شد به راحتی می توان دریافت کرد که ناتوانی های جنسی در آقایان به خودی خود نمی‌تواند از بین برود یا درمان شود.

بنابراین می توان گفت که یکی از نشانه های به وجود آمدن مشکلات جدی در زمینه سلامت روان سلامتی و روان است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ممکن است هر فردی در دوره  های خاصی از زندگی و بنا به دلایل مختلفی دچار ناتوانی های زودگذر جنسی شود. در واقع این امر تنها در صورتی قابل تحمل می‌شود که برای مدت سه ماه یا بیشتر از آن به طول بیانجامد و باز هم تکرار شود.

دلایل روانشناختی موثر بر سرد مزاجی آقایان

دلایل روانشناختی موثر بر سرد مزاجی آقایان
دلایل روانشناختی موثر بر سرد مزاجی آقایان

شایع ترین دلیل روانشناختی برای سرد مزاجی آقایان عبارت هستند از :

  • اضطراب
  •  استرس
  •  افسردگی
  •  و اختلال در رابطه عاطفی با شریک جنسی
  •  ترس از تکرار تجربه مشابه
  • عدم اعتماد به نفس

که هر کدام را به تفسیر توضیح خواهیم داد.

در رابطه با استراحت می توان گفت که یک رابطه روانشناختی مهم است که در زندگی افراد در کیفیت روابط عاطفی و اجتماعی آن ها به شکل چشمگیری تاثیر می گذار.

د دوران های روانی و روحی علاوه بر به وجود آوردن سلامت جسمانی و چالش‌های بسیار زیاد ذهنی مشکلات دیگری را هم به همراه می آورد و به نوبه خود می تواند به کم کردن عملکرد جنسی کمک بسیار زیادی کند.

برخی مشکلات جسمی ناشی از اضطراب هستند از:

مطالعه بیشتر:  میگرن و ناباروری

در رابطه با استرس می توان گفت که در دنیای امروز همه افراد حداقل در مقاطع از زندگی خود دچار استرس می‌شوند.

البته سطح پایین استرس می‌تواند به عنوان یک نیروی محرکه قوی عمل نماید با این حال استرس مداوم ناشی از فشار کار با چالش‌های مهم در زندگی هست که به شکل قابل توجهی در اختلال عملکرد جنسی آقایان تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد .

اختلالات افسردگی معمولاً با به هم خوردن تعادل شیمیایی و هورمون های مغز به وجود می‌آید.

این امر می‌تواند سرد مزاجی در مردان بسیار تحریک کند مشکل تشخیص افسردگی کار راحتی نیست بر اساس مطالعات انجام شده است اغلب مردان مشکلات روانی و روحی را خیلی جدی نمی گیرند و به دنبال دریافت کمک های تخصصی در این زمینه نیستند.

خبر خوب این است که یک بیماری کاملاً قابل درمان است و مصرف دارو  این مشکل سرد مزاجی مردان کاهش پیدا می کند مشکلات عاطفی مشاجره بحث و ایجاد فضای پر تنش به شکل قابل توجهی می تواند در کم کردن میل جنسی و سرد مزاجی مردان تاثیر چشم گیری بگذارد.

در برقراری ارتباط و عصبانیت از جمله عوامل تاثیر گذار بر عملکرد جنسی هستند که برای آقایان به وجود می آید باید به خاطر داشته باشید که بهبود و ارتقاء روابط عاطفی می تواند به رفع این مشکل کمک کند.

اگر در زمینه حل و فصل مشکلات خود در رابطه به کمک نیاز دارید حتماً با یک مشاور در زمینه صحبت کنید.

از افراد به دلیل تعرض در اولین تجربه جنسی شان دچار اختلالات عملکرد جنسی می‌شود.

مطالعه بیشتر:  پی آر پی تخمدان

معمولاً از برقراری مجدد هراس دارند و به سمت آن می روند بررسی نشان می‌دهد این افراد نگران هستند که هرگز نتواند عملکرد مطلوب و طبیعی را انجام دهند.

این امر به شکل قابل توجهی در کم کرده و اعتماد به نفس تاثیر زیادی می‌گذارد و به خودی خود می تواند باعث به وجود آمدن سرد مزاجی در آقایان شود به خاطر داشته باشید اگر در این زمینه هم با یک مشاور یا یک پزشک مشورت کنید و می تواند این چرخه به سرعت پیشرفت کند و سرد مزاج های طولانی مدتی را برای شما به وجود بیاورد.

عدم اعتماد به نفس و نارضایتی های درونی از وضعیت ظاهری و فردی از بزرگترین مشکلاتی هستند که می توانند روابط جنسی را تحت تاثیر قرار دهند. عدم اعتماد به نفس و نارضایتی های درونی از وضعیت ظاهری و فردی از بزرگترین مشکلاتی هستند که می توانند روابط جنسی را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر سرد مزاجی در آقایان درمان نشود مشکلات جدی روابط زناشویی به وجود می آورد و در ۵۰ درصد مواقع به طلاق ختم  می شود  مشکلات جنسی یکی از مهمترین مشکلاتی است که معمولاً افراد با آن دست و پنجه نرم می کند

دسته بندی مقالات

امروز برای شما پیشنهاد سردبیر